16 تیر 1401 ساعت 20:49

اطلاعیه مهم درخصوص امتحانات پایانترم نیمسال دوم 1400

"بسمه تعالی"

دستورالعمل امتحانات پایانی نیمسال دوم 1401-1400

1-محل برگزاری امتحانات پایان ترم "سالن امتحانات طبقه چهارم واقع در "موسسه آموزش عالی مهر کرمان" می باشد.

2-دانشجو می­بایست کارت ورود به جلسه امتحانات خود را هفت روز قبل از اولین امتحان از طریق کاربری خود دریافت نماید.

3-  از ورود دانشجویانی که کارت ورود به جلسه نداشته باشند به سالن امتحانات خودداری می­شود و مسئولیت آن بر عهده دانشجو می باشد.در صورتی کارت ورود به جلسه عکس ­دار نباشد همراه داشتن کارت شناسایی عکس­ دار الزامی می­باشد.

4- همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحانی و کارت دانشجویی در جلسات امتحان الزامی است.

5 -  دانشجو موظف است حداقل نیم ساعت  قبل از شروع امتحان در محل امتحانات حضور داشته باشد .

6 –تاریخ و ساعت امتحان و همچنین شماره صندلی در کارت ورود به جلسه درج گردیده است .

7 – در صورت ورود با تاخیر ( ورود پس از توزیع برگه های امتحانی بین دانشجویان ) فقط با تشخیص مسئول سالن امتحانات وحداکثر 15 دقیقه پس از شروع امتحان امکان حضور در جلسه وجود دارد.

نکته بسیار مهم:

دانشجویانی که با تاخیر در جلسه امتحان حضور یابند، تا زمانی حق ورود به جلسه امتحان را خواهند داشت که دانشجویی ازجلسه امتحان خارج نشده باشد حتی اگر دانشجوی خارج شده از جلسه امتحان، هم­رشته نباشد.

بنابراین با توجه به احتمال خروج زودهنگام برخی دانشجویان، توصیه موکد می­گردد راس ساعت مقرر در جلسه امتحان حاضر شوید.

8- دانشجویان دقت نمایند که لیست حضور و غیاب امتحانی مربوط به هر امتحان را امضاء نمایند. عدم امضای لیست حضور و غیاب امتحانی توسط دانشجو به منزله غیبت در آن درس می باشد .

9- دانشجو پس از حضور در جلسه امتحان نمی تواند به هیچ وجه آن درس را حذف نماید.

10- همراه داشتن تلفن همراه،کیف، کتاب، جزوه و هر گونه یادداشتی ولو اینکه مربوط به امتحان درس نباشد ممنوع بوده و از ورود آن به سالن امتحانات جلوگیری خواهد شد. دسترسی به تلفن همراه و استفاده از آن در هر وضعیت تخلف امتحانی محسوب می­گردد و مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

  • موارد مشکوک احتمال استفاده از تلفن همراه و یا سایر موارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

11- همراه داشتن ماشین حساب، مگر در مواردی که توسط استاد اعلام شده باشد، ممنوع می­باشد.

12-غیبت در جلسه امتحان منجر به حذف آن درس می­گردد.

13-صحبت­کردن، کف دست­نویسی، اختلال در نظم و آرامش جلسه، نزاع و توهین به کادر اجرایی و مراقبین امتحانات، عدم رعایت نظم وانضباط، عدم توجه به تذکرات مسئولین، برهم زدن نظم جلسه امتحانات تخلف محسوب شده و مراتب به شورای انضباطی دانشگاه ارسال خواهد شد.

14- اعلام نمرات اولیه و نهایی صرفاً از طریق کاربری دانشجو خواهد بود.

الف - دانشجویان می توانند حداکثر 2 روز پس از اعلام نمرات اولیه از طریق سایت موسسه تقاضای تجدید نظر نمایند.

ب - درخواست تجدید نظر فقط از طریق کاربری دانشجو امکان­پذیر خواهد بود.

ج - حداکثر ۳ روز بعد از اتمام مهلت اعتراض نمرات نهایی توسط استاد مربوطه ثبت قطعی خواهد شد.

د -نمرات نهایی غیر قابل تغییر می باشد.

15-در صورت تقلب و یا تخلف طبق موارد ذیل با دانشجو برخورد خواهد شد:

الف - درج نمره تنبیهی 0.25 در کارنامه و ثبت موضوع در پرونده آموزشی

ب -  محرومیت یک نیمسال تحصیلی

ج -  اخراج از دانشگاه و اعلام به مراکز وزارت علوم جهت درج در سوابق دانشجو

رویدادهای پیش رو

شماره تلفن های مهم موسسه جهت تماس 

33242657 - 33242654 - 33242652 - 034

معاونت آموزشی : داخلی 1   

مسئول آموزش : داخلی 2

کارشناس آموزش : داخلی 3

امور فارغ التحصیلان : داخلی 4

امور دانشجویی و انفورماتیک : داخلی 5 

امور اداری : داخلی 6

 واحد مالی : 

 33242656 - 034

همراه رئیس موسسه :

 09131404422

  پشتیبانی سیستم آموزش مجازی :

09031358491 / 09031358491

اخبار دانشگاه

Template Design:Dima Group